Wymiany, zwroty, reklamacje

WYMIANY

Chcesz coś wymienić?

Jeśli zamówiłaś produkt i okazał się np. za mały i jesteś zainteresowana zamówieniem większego rozmiaru, skorzystaj z procedury zwrotu i zamów nową sukienkę. W MOON wymiana towaru polega na zwrocie wybranego produktu i złożenia oddzielnego zamówienia.

ZWROTY

Ile masz czasu na zwrot?

14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przesyłki, po przekroczeniu tego terminu paczka wróci do Ciebie na Twój koszt. W przypadku nie odebrania paczki, wyślemy paczkę kolejny raz, doliczając kolejne koszty przesyłki.

Przyjmujemy jedynie czyste, nieużywane produkty wolne od zapachów.

Każdy produkt zakupiony w naszym sklepie jest dokładnie sprawdzany przed wysyłką, abyś miała pewność, że otrzymasz produkt pełnowartościowy. Jeżeli masz jakieś zastrzeżenia prosimy o kontakt natychmiast po odpakowaniu paczki mailowo na adres: biuro@moonofficial.pl.

Z opisanego wyżej uprawnienia nie mogą skorzystać osoby, które nabywają dany towar w związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą prosząc dodatkowo o wystawienie faktury VAT.

Ile to kosztuje?

Jedyny koszt jaki ponosisz to koszt dostarczenia paczki na nasz adres firmowy.

Jak dokonać zwrotu?

1. Zaloguj się na swoim koncie na http://www.moonofficial.pl/konto/zamowienia. Wybierz z listy właściwy numer zamówienia i na formularzu zwrotu podaj widniejący numer zamówienia

2. Pobierz, wydrukuj i wypełnij poniższy formularz zwrotu.

3. Włóż oryginalnie zapakowany produkt do paczki wraz z dokumentem zwrotu i dokumentem zakupu (paragonem lub fakturą). Uwaga! W przypadku nie dołączenia paragonu zwrot nie zostanie zrealizowany. W przypadku nie załączenia formularza, paczka zostanie natychmiast odesłana na Twój koszt. W przypadku nie odebrania paczki, zostanie ona wysłana kolejny raz i doliczone będą kolejne koszty wysyłki.

4. Nadaj i wyślij paczkę do nas. Koniecznie zatrzymaj dowód wysyłki z nr nadania do czasu otrzymania zwrotu.

Adres naszego magazynu:

MOON S.C. ul. Kolejowa 9/15 55-140 Źmigród

Jak tylko paczka dotrze do nas i zostanie sprawdzona, zwrócimy Ci pieniądze. Zwrot pieniędzy zajmuje maksymalnie 14 dni, a zwrot dokonany zostaje na numer rachunku podanego w formularzu zwrotu.

Jakie produkty nie podlegają zwrotom?

W MOON jedyne produkty, które nie podlegają zwrotom to towary na specjalne zamówienie (np. indywidualnie przygotowane) lub noszące jakiekolwiek ślady użytkowania.

REKLAMACJE

Jak złożyć reklamację?

Abyśmy mogli jak najszybciej rozpatrzyć Twoją reklamację, prosimy o przesłanie do nas krótkiego opisu powstania wady i zdjęcia e-mailem na adres biuro@moonofficial.pl. Wyślij do nas produkt w oryginalnym opakowaniu wraz z wypełnionym formularzem zwrotu i paragonem. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty odbioru przez nas paczki.

Uwaga! W przypadku nie załączenia formularza, paczka zostanie natychmiast odesłana na Twój koszt. 

Jakie produkty nie podlegają reklamacji?

Naturalne zużywanie się odzieży. Uszkodzenia mechaniczne (otarcie, rozerwanie, naderwanie bądź zadrapanie, oderwanie ozdób, zamka, gumy itp.), oraz uszkodzenia powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji. Uszkodzenia powstałe na skutek użytkowania odzieży niezgodnie z przeznaczeniem. Przebarwienia odzieży lub akcesoriów ze względu na użyte naturalne materiały (np. skóra, pióra). Wygoda odzieży i akcesoriów.

Masz zastrzeżenia do zawartości dostarczonej do Ciebie paczki?

Sprawdź czy jest oryginalnie zapakowana (oryginalny karton i foliopak, na którym naklejona jest etykieta). Jeżeli plomba na foliopaku jest naruszona nie odbieraj paczki lub sprawdź w obecności kuriera jej zawartość. W przypadku niezgodności spisz odpowiedni protokół, który otrzymasz od kuriera.

Jakie są warunki reklamacji?

Reklamacji podlegają przedmioty oryginalnie wadliwe. MOON odpowiada przed konsumentem za wady przedmiotu przez okres 1 roku od daty wydania tego przedmiotu.
MOON jest odpowiedzialne z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w sprzedanym produkcie w tej samej chwili. Wada fizyczna polega na niezgodności sprzedanego produktu z Umowa Sprzedaży. Podstawa prawna/ Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.). 

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów